20100425

super stupid sad smiling sickness


Abaikan tajuk. aku poyopoyo je tu. apa aku nak cerita lagi penting.

semalam konvokasi semua budakbudak yang sama badge dgn aku masa intake july 2007. semua.
s, e, m, u, a.

aku seronok tengok diorang pakai baju kelawar dgn topi petak sambil bergambar dan bergaya. kat tangan diorang ada sijil bergulung warna biru yang bermakna seribu kata. eceh, mcm lirik lagu p ramlee.

aku seronok tengok semua orang yang dulu satu kelas dengan aku masa semester 1 dulu. ponteng kelas samasama, gelakkan lecturer samasama. banyak benda baik buruk jadi kat kitorang.

tapi part yang paling seronok patutnya berlaku semalam. masa semua orang naik stage untuk terima sijil. ya, bapak dan nenek serta orang gaji pun naik. gurau la. pelajar je.

aku patut datang semalam dan ada la 2-3 kerusi reserved dalam dewan tu untuk mak bonda dan papanda duduk sambil saksikan anak bongsunya yang sakai terima sijil sambil tersengih dan kalau terer sgt jatuhkan air mata.

tapi , , , maaf, kehabisan idea untuk menulis.

1 comment:

  1. da grad nnt jgn lupa posts gmbr graduation day tau! =]





    p/s: tiba2 teringat lagu graduation-vitamin c... huuu... lyrics dia touching ar... =(

    ReplyDelete