20100407

Teribut teribiut

A tribute to my favourite film.
Sukati aku ar!


Amik kau sebijik. biar menjolok mata korang. selain terlalu obses dengan pompan rambut pendek, aku juga melampau obses dengan cerita V for Vendetta sebab skripnya yang menghayun bibir. kalau korang search quotes/ skrip line dari cerita ni kat google, mesti korang toceng time tu gak.

aku sungguh berbahagia sekali pagi ni walau kelopak mata dah sampai kat celah pusat tapi aku mengada nak buat new post jugak. tapi hati suruh sambung baca novel yang baru aku dapat menggunakan kupon rm50 dari MPH bookstore sebab mewakili kolej aku hanya untuk memalukan kolej aku sebab kalah dalam satu pertandingan aneka ragam. mampos la, kalah pun dapat kupon rm50, makan free, bilik hotel support, tapi rokok je yang takde. gulung flyer, bakar. berasap gak an?

sorry eh pembacabaca blog hidup sekali ni sebab aku sedar aku dah lama tak buat new post. ya, adik beradik korang dan binatang di zoo memang tak kisah tapi aku risau sebab aku suka jaga hati orang. aku ni baik. mulut je macam kimak.

but the bottom line is, aku nak cakap yang aku buat new post ni sambil melompat dari atas almari terjun ke tilam dah golek2 masuk bawah katil. sebab.. mmh, malu la. sebab.. hehe. sebab aku sakit perut. takde ar, aku dah berak tadi. tapi sebab, hehe, saya online kat rumah. wuhahaha. yes, yes. aku tau bunyi macam "apa neraka mamat ni?", tapi aku online kat rumah la dohhh. hahaha. selama ni online kat dalam mangkuk jamban je. sebab aku kan bomoh. bomoh mana pakai internet. bomoh pakai tangkal. dia tiuptiup je kemenyan tu tapi ludah kat orang depan dia pastu dapat tau siapa yang hantar saka. get a life la, moh! haven't you heard about 'google'?

pi es, aku tengah dengar barry manilow - cant smile without you. layan dohh. rasa macam nak 5 girlfriend pastu ngorat semua budak pompan india kat blok rumah aku. slurrppp!

1 comment:

  1. ish.. ko jgn.. aku cukup sensitive bab2 saka nih... sbb ex aku possessed one... huuu... seriouly, sumpah x tipu. aku dah witnessed several times dah bnda tu dtg kcw dia time kitorg tgh berdating mlm2... nasib baik aku bkn jnis yg lemah semangat or penakut... yg x bley bla nye, dia citer, bnda tu slalu appear muka cm mj(nk jugak xerox yg pemes nye..huhu)

    ReplyDelete