20110826

Machu picchu.

Inilah arnab aku...


































...telah idam-idamkan.

































Tapi ini arnab kesayangan aku.

Picchu






Masa aku jalan2 cari makanan, bukan cari makan, kat pasar malam lalu aku ternampak anak arnab warna kelabu tengah poco-poco. mengarut la tu. aku ternampak anak arnab warna kelabu untuk dijual. aku terus rasa tertarik sangat sebab aku dah lama tak bela binatang. pungpang2 jadi aku pun beli.

cerita panjang jadi pendek, arnab dalam gambar atas ni bukan arnab kelabu yang aku beli kat pasar malam tu. arnab atas ni arnab ke 3 yang aku beli lepas dua ekor hilang dalam masa 2 hari. aku tak tahu mana 2 ekor tu pergi. david blaine pinjam kot. arnab atas ni namanya Picchu (Pee-choo)



seminggu kemudian picchu mati.

cirit-birit.

4 comments:

  1. mmg tgn tak subur nak bela binatang, bikin bising mak je muahahahah

    ReplyDelete
  2. @mariko baik mati cirit birit dari kena makan jimmy kan?

    @aeti arnab tu dah mati, aku nak cerita apa lagi? haha.

    @naz omg, seriously.

    ReplyDelete